23 February 2013

random photos

Photobucket♥.. mikään ei oo parempaa kun kuunnella iltasin musiikkia sängyssä, kirjottaa päiväkirjaa ja lukea uusinta demiä Photobucket♥.. käytiin kotimatkalla poikkeemassa joulupukin maassa tsekkaamasssa porot ja outletit Photobucket♥.. pakollinen turistikuva :D tuli siinä tosiaan aika turistiolo kun otin ihan innoissani kuvia poroista siinä aasialaisten ja brittien kanssa, mä sentään nään noita leukoita vähän useemmin kun noi maailman matkaajat XD Photobucket♥.. koukattiin myös ruotsin puolella, nyt voin sanoa käyneeni hiihtolomalla ulkomailla :D meillä oli tosiaan ihan puolen tunnin pitunen reissu, käytiin kaupassa hakemassa ruotsalaista suklaata ja juotavaa heh :D Photobucket♥.. mun tosi massiivisen kokonen cosmo-varasto! noei, en oo ennen lukenu cosmopolitania yhtään mut nyt ku oon muutaman numeron sillon tällön ostellu, ni oon tullu siihen tulokseen että mun ois pitäny alkaa lukee tota tosi kauan sitten! noi on myös tosi kivan värisiä noi lehdet :) Photobucket♥.. ja ruotsin karkkireissun tuotosta, en voi vastustaa mansikkasuklaata ja tälläkin hetkellä mussuttelen juuri tuota kuvassa näkyvää yksilöä... Photobucket♥.. rakkautta ♥ broilerinfileetä ja iso kasa salaattia kyytipoikana ni uppoo kyllä ihan heti! toi on niin helppo tehä ja maistuu ihanalta ja on terveellistä ja kaikkea, tota kuvassa näkyvää ateriaa on menny ihan kiitettäv ästi mun massuun Photobucket ♥.. ihanaakin ihanampi pyykkivuori lomareissun jälkeen, ehkä kauhein osuus lomailussa kotiinpaluun jälkeen.

Mitä sanotte tämmösistä sekamelska-postauksista? Teenkö useemmin vai mitä mieltä ootte? Laittakaahan kommenttiä tulemaan!

2 comments:

  1. ihania kuvia ja mun meilestä tälläiset postausket on kivoja :-)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    ReplyDelete