12 September 2013

KUULUMISIA

Moikka! Tulin kertomaan vähän mun päivästä, vaikka toi venäjän kirja oottelee tossa vieressä kärsimättömänä mua avaamaan ja lukemaan sitä... Tosiaan siis lukion eka koeviikko alkaa huomenna, jaiks! Mutta niin, tähän päivään. Mulla oli koulua kaheksasta kahteen eli aika lyhyt, mulla oli fysiikkaa, kemiaa ja äikkää. Eihän me paljon mitään uusia asioita enää tässä vaiheessa kurssia käsitelty, vaan kertailtiin vaan. Mentiin myös kattomaan bändikurssilaisten konserttia mikä oli musta tosi hyvä! Saan aina kylmiä väreitä kun oon kattomassa tollasia missä tutut esiintyy, ja vaikkei oliskaan tuttuja :) koulupäivän jälkeen kävin hakemassa välipalaa itelleni koulun viereiselta huoltoasemalta ja istuskelin siellä, tehden samalla kemian tiivistelmiä. Mulla alko puoli neljältä valokuvauskerho, ja olin tottakai unohtanut kameran ja kaikki siihen liittyvät tarvikkeet kotiin... Sen jälkeen mulla oli teoria ja pianotunti, ja kappas vaan, unohdin myös nuotit ja kaiken muun oleellisen kotiin. Siihen asti tuntu että tää on semmonen maailma vihaa mua -päivä :D

Pianotunnin jälkeen mulla oli kuitenkin melkeen puoltoista tuntia kaupungilla oloa, ja tällä kertaa pyörin kaupungilla ihan yksin! Yleensä en tykkää yhtään olla kaupoissa yksin, mut tänään koko kaupunki oli ihan hiljanen, että yksinolo tuntu hyvältä. Olin melkeen tunnin H&M:ssä sovittelemassa syysvaatteita, viimeks ostin vaatteita kesäkuussa ?! En kyllä tänäänkään mitään ostanut, mutta en vaan voi ylistää syysvärejä ja ihania syysvaatteita liikaa! Musta oli ihanaa olla kaupungilla siihen asti, kun kauppojen ovet alkaa sulkeutumaan ja kauppakeskus tyhjenee tyhjenemistään. Mulla itelläni ei ollu mikään kiire, ja sainkin kulutettua aikani kaupungilla aivan loistavasti!

Nyt tuli taas vähän pidempi postaus, toivottavasti ei haittaa :) ja nyt hyökkään ton venäjän kirjan kimppuun... 
 photo banneriiiiinkuva1.jpg Tää kuva on pari vuotta vanha, mut koska mul ei oo mitään uusia kuvia nytten, ni päätin laittaa tän kuvan musta ja mun silloisista ihanista hiuksista! Tää on musta ihan sairaan kiva kuva, en tiiä miksi, koska tässä ei oo mitään erikoista :D

2 comments: