13 March 2014

daydreaming

UntitledUntitled Mulla on ollu tänää semmonen päivä et oon unelmoinu oikeestaan vähän kaikesta. Unelmoin mun tulevasta vaihtovuodesta ja mun wanhojenpäivästä parin vuoden päästä. Unelmoin weekend festivalin lipuista ja siitä, että joskus vielä astun Tomorrowlandin porteista sisään. Unelmoin et näkisin joskus Lorden tai Imagine Dragonsin. Mä unelmoin paremmasta koulumenestyksestä. Okei, tohon vikaan voin vaikuttaa ihan ite joten taidan tästä lähteä nostattamaan motivaatiota mantsan pariin!

2 comments:

  1. Ihanaa kun sulla on piano omassa huoneessa :)) soittaisin varmaan itekin enemmän jos olis piano huoneessa :D

    www.cestmoisaara.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah mulla taas ei oo motivaatiota soittaa ollenkaan vaik toi piano tossa seisooki :-D

      Delete