05 September 2014

LONG TIME NO SEE

Tai talk pikemminki :)

Huonot uutiset ensin, mulla kävi pieni äksidentti mun koneen kanssa ja tällä hetkellä se odottaa pääsyä korjaajalle... Täytyy vaan sanoa kiitos mun koululle kun anto mulle iPadin niin pääsen jotenkin päivittelemään tätä blogia. Viime postauksen jälkeen mun blogin katselukerrat on lisääntyny yli TUHANNELLA (?!) vaik en oo ees kirjotellu and that's pretty amazing. Haluun tässä pikasesti kiittää kaikkia jotka jaksaa mun seikkailuja täällä seurata ❤️

Nyt niihin hyviin uutisiin! Mulla menee täällä kaikki paremmin kuin hyvin enkä vois olla onnellisempi. Oon saanu kokea jo tässä vaiheessa vuotta tosi monia upeita asioita, ja paaaljon on vielä edessä! Oon mm. pitäny kavereiden kanssa ice cream tuesdayn, ollu koulun kemiaryhmän kanssa Melbournessa, käynyt katsomassa upeita vesiputouksia, nähnyt lisää eläimiä (niistäkin kuvat lisäämättä!), ikuistanut monta kaunista auringonlaskua ja kaikkea muuta ihanaa! 

Täällä mun osavaltiossa alkaa loma ens viikon perjantaina, mutta mulla se alkaa jo tän viion perjantaina, lähen meinaan koulun retkelle jonnekkin jota en aio paljastaa! Toivotaan että sen reissun jälkeen mun kone ois taas elossa ja pääsen postaamaan kuvia, niin upee reissu tiedossa etten pysy housuissani!! Ton reissun jälkeen heti luultavasti toinen reissu toisen porukan kanssa tiedossa, ja sen jälkeen vielä yli viikko lomailua. Synttäritki on kohta!

Tää teksti oli jotenkin tosi sekava, on vaan tosi vaikee kertoa tapahtumista täältä, varsinkin kun se perskuleen kone päätti lakata toimimasta (itehän en ollu tähän syyllisenä..) 

Parit puhelin/ipad kuvat loppuun tai alkuun tai keskelle, en tiiä minne ne sattuu putkahtamaan. Laters alligators!

Sitä kemianreissua, Justine ja Olivia ❤️ // mäkkärin mcflurry matkalla kotiin // throwback vappuun kun selasin kuvakansioita // D9780 ja vaihtarit!
Sain paketin Suomesta, kiitos ❤️ // vikat hässäkät... // gardening rotaryklubin kanssa // videovuokraamossa... Niiiiin paljon leffoja!
Alkukevät ja lämpötila kohos yhtenä päivänä melkeen kolmeenkymppiin. Aurinko tekee ihmeitä! // kun kone oli vielä keskuudessamme... // jenkeissä on suurta mut niin on täälläkin!! // ja lisää lämpötiloja... 
Halusin ostaa jotain mitä ei sa Suomesta, mut oisin voinu olla ostamatta. Ei ollu hyviä! // eka skypetys Suomeen! Oli ihana puhua suomea ja puhuttiinkin yli viis tuntia // youtube addiktio... // jonkun sortin ootd, en tiiä mikä muhun on menny mut mun kaappi pursuaa noita chillaushousuja (mitä noi on?!)

No comments

Post a Comment