02 November 2014

Colac show

Moikka! Mulla on takana yksi mun vaihtovuoden tähänastisista kohokohdista, nimittäin jokavuotinen Colac show. Paikallisille tää ei oo mikään hirveen hohdokas tapahtuma mut mulle tietenkin yks uus kokemus lisää. Show on periaatteessa parin päivän mittaset markkinat josta löytyy erilaisia kojuja, eläimiä, huvipuistolaitteita ja paaaljon hattaraa.

Menin tonne siis lauantaina n. viiden aikoihin illalla ja olin kotona iltakymmeneltä. Lähin tonne tietämättömänä oliko mulla siellä kavereita vai ei, mut jotenkin tää aussien relaxed ajattelutapa sai mut lähtemään sinne yksin. Kavereita löyty partsan ansiosta ja vaikka ollaankin Caitlynin kanssa eri kouluissa ja Caitlyn on mua kaks vuotta nuorempi, meil on aina ihan tajuttoman kivaa yhessä! Siitä sitte vähän ajan kuluttua löysin mun koululaisia kavereita ja olinkin heidän kans loppuillan. Käytiin laitteissa, naurettiin, syötin märkiä ranskalaisia (kiitos sade), otettiin kuvia, pakotettiin toisemme laitteisiin mihin ei oltais haluttu mennä ja illan kruunasi ilotulitukset (sateessa tietenkin). 

Päätin laittaa tähän postaukseen vähän erilaisia kuvia kun normisti, eli ei niitä täydellisesti valotettuja ja aseteltuja kuvia, vaan just niitä hetken mielijohteesta räpsästyjä kuvia. Taidan olla vieläkin siinä eilisillan onnelisuuskuplassa, mutta niinkun kaverit sano mulle: You only live (in Australia) once, joten täältä pesee!
IMG_9319colacIMG_9311colacIMG_9329colacIMG_9336colacIMG_9359colacIMG_9361colacIMG_9375colacIMG_9388colacIMG_9389colacIMG_9438colacIMG_9468colacIMG_9471colacIMG_9496colacIMG_9540colacIMG_9579colacIMG_9643colac

No comments

Post a Comment