06 September 2015

MITÄ MULLE KUULUU?

Moikka! En oikeen tiiä mitä näin pitkän ajan jälkeen kuuluis sanoa... Oon elossa? Oon Suomessa? Mulla menee kaikki paremmin kuin hyvin?
IMG_8414 Oon tosiaan ollu Suomessa jo melkeen kaks kuukautta, mut en oo saanu aikaseksi kirjotella tänne mitään. Trust me, tää kirjotusalusta on ollu moneen otteeseen auki... En ajatellu sen enempää kertoilla mun kuulumisia, koska a) en jaksa, b) pitäis tehä läksyjä ja c) säästän sen sinne kun mun aussimasennus on pahimmillaan enkä pysty ajattelemaan muuta kun TimTameja ja kenguja. IMG_8340 Oon ajatellu jatkaa tätä bloggailua tässä jonkunlaiseen tahtiin, onhan mulla Ausseista ja Fijiltä vielä ihan älyttömästi matskuu ja täältä Suomestakin käsin. Tän postauksen ideana oli siis kertoa että oon elossa ja elämä on aika kivaa :-) ja että jatkan kirjottelua, joten jatkakaahan ihanaiset lukemista! Ja kertokaa jotain parannusehdotuksia, postaustoiveita yms... See ya later xx

No comments

Post a Comment